مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:202023-01-16فرهنگي

پیش نیاز جشنواره کودکِ خوب، تولید آثار باکیفیت است


یک نویسنده و کارگردان سینما با بیان اینکه جشنواره کودک باید به طور استاندارد برگزار شود و نه برای اشتغال به لفظ و صرف برگزاری یک جشنواره، گفت: - برای  رسیدن به این هدف، مقدمات و پیش نیازهایی وجود دارد که تولید آثار باکیفیت از مهم ترین آن ها است.

مجید صدیقی در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رویدادی بین سازمانی است که فرصت مغتنمی را برای هر دو سازمان برگزارکننده فراهم می کند، اظهار کرد: سازمان سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، با برگزاری این جشنواره فرصت ارزشمندی را برای استفاده و معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی اصفهان به دست می آورند.

او ادامه داد: مسلماً برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان های دیگر با برگزاری آن در اصفهان تفاوت بسیاری دارد و این جشنواره در استان های دیگر غنا و رنگ و بوی اصفهان را نخواهد داشت؛ به همین دلیل مسئولین نباید از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری و اجتماعی اصفهان غافل شوند.

این کارگردان افزود: ارتقاء ظرفیت گردشگری اصفهان و شناساندن اصفهان به سایر شهرهای فرهنگی در داخل و خارج از کشور، می تواند از آورده های این جشنواره برای اصفهان باشد و در طول سال های گذشته به تبع مدیریت های مختلف در دو سازمان برگزارکننده و رویکردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نیاز جشنواره کودکِ خوب، تولید آثار باکیفیت است

پیش نیاز جشنواره کودکِ خوب، تولید آثار باکیفیت است