مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:202023-01-16حوادث

پاتک پلیس به مخفیگاه 1265 متهم در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح یکشنبه در حاشیه اجرای مراسم طرح «کاشف» و «رعد» پلیس پایتخت گفت: - مهندس قلابی، سارقان مسلح گاراژ های پایتخت و خواستگار شیاد از جمله متهمانی هستند که در طرح رعد و کاشف پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح یکشنبه در حاشیه اجرای مراسم طرح کاشف و رعد پلیس پایتخت گفت: در این مرحله از طرح رعد در مجموع 841 سارق و مالخر دستگیر و30 باند سارقان خرده پا نیز منهدم شدند که اغلب، سارقان خودرو بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف و ضبط چهار قبضه سلاح گرم گفت: در طرح کاشف نیز 424 سارق دستگیر شدند که حرفه ای و سارقان به عنف و کلاهبرداران هستند.

دستگیری 30 باند مجرمان جرایم جنایی مانند قتل، تجاوز و زورگیری از جمله دستاورد های طرح کاشف بود.

در این طرح، حدود 10 قبضه سلاح گرم از 86 باند سارقان، آدم ربایان، کلاهبرداران و محکومان فراری و جاعلان کشف و ضبط شد که همه این سلاح ها از سوی آن ها استفاده می شد.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام خبر دستگیری دو باند سرقت مسلحانه توسط کارآگاهان اداره یکم اداره آگاهی پلیس پایتخت گفت: نخستین باند، 4 مرد مسلح بودند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک پلیس به مخفیگاه 1265 متهم در تهران

پاتک پلیس به مخفیگاه 1265 متهم در تهران