مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:202023-01-16اقتصادي

آذربایجان شرقی چند خانه روستایی دارد؟


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سهمیه آذربایجان شرقی برای مقاوم سازی مساکن روستایی هر سال 12 هزار واحد است که در صورت استمرار تسهیلات اعطایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الله سروری با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات مقاوم سازی مساکن روستایی از سال 1384 آغاز شده است، اظهار کرد: طبق سرشماری نفوس و مسکن 1395، 305 هزار و 40 واحد مسکن روستایی در استان وجود دارد که تاکنون نزدیک به 153 هزار واحد مقاوم سازی شده است.

وی از معرفی بیش از هشت هزار پرونده دریافت تسهیلات مقاوم سازی مساکن روستایی آذربایجان شرقی به بانک های استان خبر داد و تصریح کرد: در صورت مساعدت بانک های عامل استان، تا مهرماه سال آینده اکثر 12 هزار سهمیه استان به بهره برداری خواهد رسید و باقی مانده آن هم به مرحله سفت کاری خواهد رسید که قابل سکونت محسوب می شود.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهرستان هریس با 81 درصد، شهرستان اهر با 71 درصد و شهرستان میانه با 69 درصد؛ رتبه اول  تا سوم مقاوم سازی مساکن روستایی را به خود اختصاص داده اند و کمترین میزان هم با 25 درصد به نام شهرستان چاراویماق ثبت شده است.

سروری افزود:  بیشترین تعداد مساکن مقاوم سازی شده هم به ترتیب به شهرستان تبریز با 26 هزار و 196 واحد، شهرستان میانه 14 هزار و 293 واحد و شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی چند خانه روستایی دارد؟

آذربایجان شرقی چند خانه روستایی دارد؟