موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:252023-01-16سياسي

حضور امدادگران موجب آرامش خاطر مسافران است/ تلاش برای حل مشکلات پایگاه زرین رود


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده های استان موجب آرامش مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از زنجان، سید البرز حسینی در دیدار با امدادگران در پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود شهرستان خدابنده از زحمات خالصانه نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان در امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک قدردانی و اظهار کرد: این نیروها همواره در همه حوادث در ارائه خدمات پیشگام هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده های استان موجب آرامش مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی است.

وی به ارائه خدمات امدادی تیم های امداد و نجات هلال احمر خدابنده در جاده توزلو به زرین رود اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به هموطنان گرفتار در برف این مسیر ارتباطی در شرایط سخت برفی و سرمای شب قابل ستایش و تقدیر است.

 حسینی به تامین آب آشامیدنی پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تلاش برای رفع کامل مشکل در این پایگاه امدادی هستیم.

  هلال احمر خدمات ارزشمندی را به هموطنان ارائه می دهد فرماندار شهرستان خدابنده نیز در این دیدار ضمن عرض خدا قوت به امدادگران حاضر در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور امدادگران موجب آرامش خاطر مسافران است/ تلاش برای حل مشکلات پایگاه زرین رود

حضور امدادگران موجب آرامش خاطر مسافران است/ تلاش برای حل مشکلات پایگاه زرین رود