مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:252023-01-16اقتصادي

شناسایی بیش از 9 هزار هکتار اراضی مازاد در اختیار دستگاه ها


معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون برای حدود 3 هزار و 900 هکتار سند اخذ کرده ایم و حدود 2 هزار و 300 هکتار آن بنا به دلایلی از دستورکار خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: این اراضی بنابر بازدیدهای میدانی ما شناسایی می شوند و با توجه به همکاری ادارات ثبت در ماه های اخیر میزان اخذ سندهای ما با رشد قابل توجهی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام با بیشترین میزان اخذ سند در رتبه اول قرار دارد ادامه داد: البرز و اصفهان در رتبه های بعدی هستند.

جلسات مشترکی در استان ها با حضور مدیران اداره ثبت اسناد و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها برگزار شده که امیدواریم همراهی بیشتر دستگاه های اجرایی را در پی داشته باشد.

وی یادآور شد: قسمتی از این اراضی از دستور کار خارج شده، متعلق به نیروهای مسلح بوده که بخشی از آن در جهت رفع مشکل مسکن پرسنل نیروهای مسلح و 50 درصد آن هم از اراضی توافق شده در اختیار مردم قرار داده می شود البته از این نوع توافقات زیاد داریم که عمدتاً مربوط به پادگان های داخل شهرها و اراضی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 9 هزار هکتار اراضی مازاد در اختیار دستگاه ها

شناسایی بیش از 9 هزار هکتار اراضی مازاد در اختیار دستگاه ها