مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:202023-01-16اجتماعي

برف و باران، سه شنبه مهمان آسمان اصفهان می شوند/ افزایش 3 درجه ای دمای هوا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز سه شنبه، استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد که در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان سبب بارش برف و باران و در بعضی از نقاط سبب مه آلودگی خواهد شد.

- مینا معتمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی، برای امروز جوی نسبتا پایدار انتظار می رود.

وی افزود: از روز سه شنبه، استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد که در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان سبب بارش برف و باران و در بعضی نقاط سبب مه آلودگی خواهد شد.

معتمدی با بیان اینکه بیشینه بارش ها برای جنوب استان خواهد بود، گفت: با خروج  این سامانه از روز چهارشنبه کاهش دما و در بعضی از نقاط استان مه آلودگی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما در اکثر مناطق 2 تا 3 درجه افزایش و کمینه دما در غرب استان 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 11 درجه و کمینه فردا صبح صفر درجه و بویین میاندشت با 18 درجه زیر صفر و ورزنه با 10 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران، سه شنبه مهمان آسمان اصفهان می شوند/ افزایش 3 درجه ای دمای هوا

برف و باران، سه شنبه مهمان آسمان اصفهان می شوند/ افزایش 3 درجه ای دمای هوا