مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:352023-01-16فرهنگي

چند ایرانی در روز برفی به سینما رفتند؟/ فیلمی که یک مخاطب داشت!


مطابق آمار سامانه سمفا، طی دیروز و امروز که بارش برف و یخبندان فضای کشور را به طور کامل زمستانی کرده بود، 16 هزار مخاطب در سالن های سینمایی سراسر کشور به تماشای فیلم نشسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا به خود دیده بود این بار از این قاعده مستثنی ماند و برودت هوا نتوانست کرکره سینماها را پایین بکشد! سینما با همه ناملایمات که به خود دیده، همه حوادثی که به ویژه در چند ماه اخیر از سر گذارنده و با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز هم در زمره تفریحات ارزان قیمت به شمار می رود، هنوز هم جزو اولین پیشنهادات در جمع های خانوادگی و دوستانه برای گذران اوقات فراغت است، هنوز هم در سردترین روزهای سال طالبانی دارد و مخاطبانی ترجیح می دهند حتی در این روزها به تماشای آثار سینمایی آن هم در سالن سینما بنشینند.

اما در روزهایی که بارش برف و یخبندان فضای کشور را به طور کامل زمستانی کرده بود، چند نفر به تماشای فیلم های روی پرده نشستند؟ بخارست طی دیروز و امروز همچنان بیشترین مخاطب را در سینماها داشته است حالا دست کم سه فیلم روی پرده تازه هستند؛ آثاری که چندان درباره آن ها صحبت نشده است، چندان تیزری به آن ها اختصاص پیدا نکرده و چندان مخاطبان با آن ها آشنا نشده اند، سه فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، چپ راست به کارگردانی حامد محمدی و جزیره فضایی به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ایرانی در روز برفی به سینما رفتند؟/ فیلمی که یک مخاطب داشت!

چند ایرانی در روز برفی به سینما رفتند؟/ فیلمی که یک مخاطب داشت!