مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:352023-01-16پزشكي

لزوم حفاظت از دام در برابر سرمای گلستان/ شیوع کدام بیماری دور از انتظار نیست؟


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان گلستان بر حفظ دام ها در برابر سرما و یخبندان تاکید کرد و گفت: دامداران هشدار بروز احتمالی بیماری و جلوگیری از خسارت اقتصادی را در این ایام جدی بگیرند.

- ایسنا/گلستان رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان گلستان بر حفظ دام ها در برابر سرما و یخبندان تاکید کرد و گفت: دامداران هشدار بروز احتمالی بیماری و جلوگیری از خسارت اقتصادی را در این ایام جدی بگیرند.

حمیدرضا حنفی عصر امروز دوشنبه 26 دی ماه 1401 در بازدید از واحدهای دامی گلستان با اشاره به صدور اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا در چند روز آینده، اظهار کرد: ظرفیت غذایی مراتع و تغذیه در هوای سرد جوابگوی نیازهای بدن دام در استان نیست و در همین راستا راهکاری عملی برای پیشگیری از بروز بیماری های مستعد در چنین شرایط جوی به دامداران پیشنهاد می شود.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان گلستان آب سرد و یخ زده را از مهم ترین عوامل بروز سقط جنین در دام دانست و ادامه داد: دامداران منطقه نسبت به عایق بندی منبع ذخیره آب اقدام و حتی المقدور آبشخور را در اواخر شب تخلیه و آب گرم در اختیار حیوانات قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفاظت از دام در برابر سرمای گلستان/ شیوع کدام بیماری دور از انتظار نیست؟

لزوم حفاظت از دام در برابر سرمای گلستان/ شیوع کدام بیماری دور از انتظار نیست؟