مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:002023-01-16بين الملل

حزب الله لبنان: رییس جمهوری می خواهیم که در برابر فشارها مقاومت کند


رییس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در لبنان تاکید کرد: رییس جمهوری می خواهیم که در برابر فشارها مقاومت کند و دشمن نباید بتواند روی او حساب باز کند.

- رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان تاکید کرد: رییس جمهوری می خواهیم که در برابر فشارها مقاومت کند و دشمن نباید بتواند روی او حساب باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان در مراسم بزرگداشتی که در شهرک جنوبی عدشیت برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا می خواهد برتری اسراییل در منطقه ما حفظ شود چراکه شاهد مخالفت برخی حاکمان با آن است، بحران ملت دلاور، وفادار و آزاده ما در این است که به دشمن اسراییلی سیلی زده و آن را شکست داده و از دایره برتری خارج کردند، در واقع آمریکا می خواهد به وسیله پول، بانک ها، گرانی معیشت و تصرف در تمامی نهادها به ما بفهماند که بدون آشتی با این دشمن، کشور لبنان هرگز آرامش پیدا نخواهد کرد.

رعد تاکید کرد: ما با یک موقعیت چالش، دلاوری و شایستگی مواجه هستیم و قطعا از آن پیروز بیرون خواهیم آمد، چراکه نشانه های قدرتی که در برابر ما به نمایش درمی آید، در واقع نشانه های ضعف هستند و توان مقاومت در برابر روحیه شهادت طلبی ما و زندگی شرافتمندانه و ارزشمندی را که ما می خواهیم، ندارد و شادی ما تنها برای این نیست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: رییس جمهوری می خواهیم که در برابر فشارها مقاومت کند

حزب الله لبنان: رییس جمهوری می خواهیم که در برابر فشارها مقاومت کند