مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:552023-01-16ورزشي

اعزام 80 ورزشکار جانباز و معلول کرمانشاهی به مسابقات برون مرزی


رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از اعزام 80 ورزشکار جانباز و معلول استان به مسابقات برون مرزی طی هشت سال گذشته خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از اعزام 80 ورزشکار جانباز و معلول استان به مسابقات برون مرزی طی هشت سال گذشته خبر داد.

  عزت الله پرنیان، امروز (26 دی) در مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین استان که با حضور رییس فدراسیون برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت ورزش جانبازان و معلولین کرمانشاه، اظهار کرد: طی یکسال گذشته تلاش شد ورزشکاران خود را در تمام رشته های فعال به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

وی کرمانشاه را از استانهای قهرمان خیز در ورزش جانبازان و معلولین خواند و افزود: در مدت یکسال گذشته تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ما به اردوی تیم های ملی در رشته هایی همچون فوتبال هفت نفره، پاراوزنه برداری، والیبال نشسته، پاراتیراندازی و.

دعوت شده اند.

به گفته رییس هیات جانبازان و معلولین استان طی هشت سال گذشته 80 ورزشکار جانباز و معلول کرمانشاهی به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند.

وی در ادامه از تلاش برای توسعه زیرساخت های این ورزش در کرمانشاه خبرداد و گفت: براین اساس، اخیرا سالن کراسفیت هیات را راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 80 ورزشکار جانباز و معلول کرمانشاهی به مسابقات برون مرزی

اعزام 80 ورزشکار جانباز و معلول کرمانشاهی به مسابقات برون مرزی