مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:452023-01-16سياسي

وزارت نفت قبض برق مشترکان غرب خراسان جنوبی راپرداخت می کند


وزیر نفت از پرداخت قبوض برق این دوره از مشترکان شهرستانهای غرب خراسان جنوبی، که گاز منازل آن ها به دلیل افت فشار شبکه قطع شده بود، خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وزیر نفت در پاسخ به دغدغه و مطالبه نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ضمن صدور دستور ادامه تحویل اقلام و سوخت جایگزین به مشترکانی که به دلیل افت فشار با قطعی گاز مواجه شده اند؛ گفت: پس از تایید فرمانداران و ادارات گاز شهرستان های غرب خراسان جنوبی؛ قبض برق این دوره از مشترکین که گاز منازل آن ها به دلیل افت فشار شبکه قطع شده است؛ توسط وزارت نفت پرداخت خواهد شد.

اوجی در پاسخ به انتقاد نماینده چهار شهرستان خراسان جنوبی از افت فشار و ضعف شبکه گاز افزود: طرحی کارشناسی توسط استانداری خراسان جنوبی و با محوریت شرکت گاز تهیه شود و نزدیکترین شبکه اصلی گاز به استان مشخص شود تا وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در اولین فرصت برای احداث شبکه جایگزین به منظور تقویت فشار در شرایط بحرانی تامین هزینه و اقدام کند.

 نصیرایی نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت شبکه گاز شهری استان خراسان جنوبی؛ خواستار جبران خسارت به منازلی شد که در اثر افت فشار شبکه با قطعی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت قبض برق مشترکان غرب خراسان جنوبی راپرداخت می کند

وزارت نفت قبض برق مشترکان غرب خراسان جنوبی راپرداخت می کند