مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 23:452023-01-16حوادث

رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان


چهار مرد تبهکار که با عنوان مأمور پلیس یک طلافروش را در اراک ربوده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر اظهار داشت: روزهای نخست آذر امسال خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن همسرش خبر داد، با توجه به اهمیتی که این موضوع برای پلیس داشت به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان مرکزی و کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

از آنجا که همسر وی طلافروش بود احتمال ربوده شدن وی برای اخاذی قوت گرفت بنابراین پرونده ویژه در پلیس آگاهی استان تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیر موضوع شدند.

رفیعی کیا عنوان کرد: با اطمینان از ربوده شدن این فرد، پلیس بررسی های میدانی برای شناسایی فرد یا افراد آدم ربا را آغاز کرد که با سرعت عمل پلیس کار شناسایی و دستگیری عوامل این آدم ربایی در استان انجام گرفت و متهمان که پلیس را در یک قدمی خود می دیدند با رها کردن مرد طلافروش متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: موضوع دستگیری اعضای باند با توجه به اینکه آدم رباها پس از آزادی گروگان متواری شده بودند در دست بررسی و پیگیری ویژه کارآگاهان قرار گرفت که با انجام اقدامات پلیسی رد و نشانی از متهمان در استان های مختلف کشف شد و با توجه به پراکندگی سارقان اقدامات پلیس به یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان

رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان