مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 07:152023-01-17سياسي

نگاه اسلام به زن مترقی و عادلانه است


نایین_نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت: مادران به سبب ارزش والایشان، نمایندگان خداوند روی زمین هستند و بر این مبنا نگاه اسلام به زن، - نگاهی مترقی و عادلانه است.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در حاشیه جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نایین با اشاره به نگاه اسلام و جمهوری اسلامی ایران به ماهیت زن اظهار کرد: مادران به سبب ارزش والایشان، نمایندگان خداوند روی زمین هستند؛ از دامن زن، مرد به معراج می رود و در بعضی از آیات قرآن کریم، زنان الگوی مردان عنوان شده اند.

وی ادامه داد: نگاه اسلام به زن، نگاهی مترقی و عادلانه اما تفسیر و روایت جوامع غربی به نگاه مادی به زن، تفسیری غلط و بی ارزش است.

بانوان و مادران، انسان ساز هستند و این مهم بسیار با ارزش است؛ قرار است ما الگوی مردان و جهان باشیم و الگوی ما، خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، به حرکت به سوی تمدن اسلامی ایرانی اشاره می کنند، مؤثرترین نقش را بانوان ایفا می کنند؛ سعادت یک جامعه در سلامت خانواده است و رکن خانواده، زن و مادر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اسلام به زن مترقی و عادلانه است

نگاه اسلام به زن مترقی و عادلانه است