مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:452023-01-17اجتماعي

مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های همدان


رییس پلیس راه استان همدان از مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های همدان خبر داد.

- علی فکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از مه گرفتگی در جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: امروز دومین روزی است که بعد از بارش برف شاهد مه گرفتگی در جاده ها هستیم که از ساعت 22 شب گذشته آغاز شده و تا ساعت 10 صبح امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه غلظت مه گرفتگی در برخی از محورها بسیار شدید و در برخی از محورها نیز سطح افقی دید تا 20 متر نیز کاهش یافته است گفت: تلاش بر این است در این شرایط از وقوع تصادفات خصوصا تصادفات زنجیره ای جلوگیری کنیم به همین دلیل خودروها را در جاده ها متوقف می کنیم و وقتی به 100 تا 150 تا رسیدند، با هدایت ما به صورت اسکورت شده حرکت می کنند.

رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه در طول آزاد راه در چندین نقطه برای آگاهی بخشی به رانندگان لاستیک روشن شده است و جلوی اکثر پاسگاه ها نیز عوامل پلیس حضور دارند و نسبت به آموزش راننده در مه گرفتگی صحبت هایی دارند افزود: خوشبختانه با عوامل کنترلی و حضور حداکثری نیروهای پلیس تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه نیاز است رانندگان چند موضوع را مد نظر قرار دهند عنوان کرد:  زمانی که در شریط مه قرار گرفتند حتما چراغ های خودرو خصوصا چراغ مه شکن را روشن کنند، بخاری و دستگاه تهویه را روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های همدان

مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های همدان