مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:552023-01-17اقتصادي

توزیع 440 هزار لیتر نفت سفید جایگزین گاز در خراسان جنوبی


تاکنون 440 هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شده گفت: مشکلی در تامین نفت سفید نداریم و فرمانداران باید توجه داشته باشند نفت سفید را زمانی توزیع کنند که گاز به طور قطعی قطع شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان از تداوم سرما تا دهم بهمن ماه خبر داد و گفت: علی رغم افت فشار گاز توانستیم گاز پایدار را برای تمامی مناطق استان فراهم کنیم.

قناعت گفت: فقط روستای خدا آفرید بشرویه با هفت خانوار مستقر و 11 انشعاب به دلیل قرار گرفتن در انتهای خط گاز ندارد و از سوخت جایگزین استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 440 هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شده گفت: مشکلی در تامین نفت سفید نداریم و فرمانداران باید توجه داشته باشند نفت سفید را زمانی توزیع کنند که گاز به طور قطعی قطع شده باشد در غیر این صورت نفت توزیع نشود.

قناعت همچنین از برخی مرغداری ها و گلخانه داران که سوخت جایگزین را دریافت کردند، اما همچنان از گاز استفاده می کنند گلایه کرد و گفت:مدیران این مشاغل باید هرچه سریعتر از سوخت جایگزین گاز استفاده کنند و به پایداری شبکه توزیع گاز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 440 هزار لیتر نفت سفید جایگزین گاز در خراسان جنوبی

توزیع 440 هزار لیتر نفت سفید جایگزین گاز در خراسان جنوبی