مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:002023-01-17اقتصادي

صرفه جویی روزانه 200 مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی خراسان رضوی


مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: روزانه 200 مگاوات برق در بخشهای صنعتی و کشاورزی این استان از محل مدیریت مصرف همگام با برف و سرما صرفه جویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباسعلی دیندار اظهار کردد: روزانه 200 مگاوات برق در بخشهای صنعتی و کشاورزی این استان از محل مدیریت مصرف همگام با برف و سرما صرفه جویی شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: محدودیت های در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی خراسان رضوی به ناچار در راستای مدیریت انرژی در پیک بار زمستان و با توجه به شدت سرما بوجود آمد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی و اعمال محدودیت در مصارف برق و گاز بخشهای تجاری، کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی، مشترکان بخش صنعت و کشاورزی بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق و همچنین مصرف گاز داشته اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اعمال مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین صنعتی و کشاورزی استان، روزانه 100 مگاوات توسط بخش صنعتی و 100 مگاوات توسط بخش کشاورزی در مصرف برق صرفه جویی شده است.

سید مجید آزیز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این باره اظهار کرد: پیامک هشدار نسبت به کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی روزانه 200 مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی خراسان رضوی

صرفه جویی روزانه 200 مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی خراسان رضوی