مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:002023-01-17سياسي

معرفی کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» توسط شهردار شهرکرد


کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» نوشته «رحیم عربیان»در دو جلد به چاپ رسیده است، این کتاب تجارب داخلی و خارجی از مدیریت در بازه های زمانی مختلف را بیان می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کتاب مدیریت در آینه تاریخ نوشته رحیم عربیان در دو جلد به چاپ رسیده است، این کتاب تجارب داخلی و خارجی از مدیریت در بازه های زمانی مختلف را بیان می کند.

امروز در ادامه پویش سه شنبه_با_کتاب، کتاب مدیریت در آینه تاریخ نوشته رحیم عربیان توسط محمدحسین واحدیان_شهردار شهرکرد معرفی می شود.

معرفی شناسنامه ای کتاب کتاب مدیریت در آینه تاریخ دو جلد دارد و نویسنده آن نیز رحیم عربیان است که توسط انتشارات شورآفرین در سال 92 به چاپ رسیده است.

این کتاب درباره.

این کتاب روند مدیریت را مشخص می کند و بیان می کند در ابتدا چه سیاست هایی درخصوص مدیریت وجود داشته است یعنی درواقع بیان می شود که در هر دوره ای از زمان یک نوع از مدیریت در مجموعه کشورها حاکم بوده است همچنین به این نکته توجه دارد که با توجه به تغییر نیازهای مردم و نحوه مطالبه گری آن ها، روش های مدیریتی نیز دچار تغییر شده است، درواقع می توان گفت تجارب داخلی و خارجی از مدیریت در بازه های زمانی مختلف در این کتاب مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» توسط شهردار شهرکرد

معرفی کتاب «مدیریت در آینه تاریخ» توسط شهردار شهرکرد