مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:052023-01-17سياسي

مرحله استانی مسابقات چاقوسازی آزاد کشوری در زنجان آغاز شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: مسابقات استانی چاقو سازی با حضور 10 نفر از اساتید این حوزه برگزار و نفرات برتر به رقابت های معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان اظهار داشت: با توجه به این که چاقوی زنجان به عنوان میراث چندین هزارساله این استان شناخته می شود بر این مبنا آزمون مرحله استانی نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری چاقوسازی در زنجان با هدف شناسایی استادکاران و نخبگان چاقوسازی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: این آزمون به صورت عملی طبق پروژه ای که توسط کارشناسان تهیه شده به اجرا گذاشته می شود و پس اتمام آزمون داوران و عوامل اجرایی نسبت به جمع بندی امتیازات حسب نمونه کار یا محصول تولیدی مسابقه دهندگان صورت می پذیرد و نتیجه نهایی بین رقابت کنندگان اعلام و نفرات برتر به مرحله کشوری سعود خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش صنعت چاقوسازی به نسل جدید برای پیشگیری از مغفول ماندن این صنعت دیرینه افزود: در همین راستا مسابقات آزاد کشوری چاقوسازی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و با همکاری و مشارکت سایر دستگاه های دولتی، در زنجان در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات چاقوسازی آزاد کشوری در زنجان آغاز شد

مرحله استانی مسابقات چاقوسازی آزاد کشوری در زنجان آغاز شد