مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:152023-01-17سياسي

جدیت شهرداری یزد بر اعمال تخفیفات و معافیت ها برای معلولان


ضرورت دارد شهرداری ها بر اعمال تخفیفات و معافیت ها برای معلولان توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ضرورت دارد شهرداری ها بر اعمال تخفیفات و معافیت ها برای معلولان توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

فخر السادات خامسی در این رابطه گفت: در قانون ذکر شده است شهرداری ها باید معافیت و تخفیفاتی را برای معلولان در نظر بگیرند، ازجمله قانون درآمد پایدار شهرداری ها و قانون جامع حمایت از معلولان که شهرداری ها را موظف به توجه به افراد ناتوان و اعمال تخفیفات کرده است.

وی در ادامه افزود: در قانون تاکید شده است معلولان از پرداخت عوارض نقل، انتقال ملک و حق واگذاری و پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی آماده سازی زمین، عوارض نوسازی و حق انشعابات آب،برق و گاز معاف هستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری ها موظفند از صدور پروانه احداث و یا پایان کار برای آن تعداد از ساختمانها و اماکن عمومی و معابری که استانداردهای تخصصی مربوط به معلولان رارعایت نکرده باشند خودداری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و شورای اسلامی شهر یزد، خامسی در خصوص حمایت از بیماران خاص نیز افزود: متأسفانه بیماران خاص از جمله کلیوی، ام اس، هموفیلی و تالاسمی قانون جامع حمایت ندارند و در تخفیفات و معافیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت شهرداری یزد بر اعمال تخفیفات و معافیت ها برای معلولان

جدیت شهرداری یزد بر اعمال تخفیفات و معافیت ها برای معلولان