مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17سياسي

طرح مردمی سازی بودجه دهیاری راهکاری برای افزایش مشارکت جمعی


دهیار روستای حمیری از اجرای طرح مردمی سازی بودجه دهیاری این روستا با هدف افزایش مشارکت جمعی، در اولویت قراردادن مردم و مطالبات آنان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان دهیار روستای حمیری از اجرای طرح مردمی سازی بودجه دهیاری این روستا با هدف افزایش مشارکت جمعی، در اولویت قراردادن مردم و مطالبات آنان خبر داد.

مجتبی نوزرنژاد با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: شوراهای اسلامی روستا به عنوان منتخبان مردم، منعکس کننده مهمترین مطالبات مردم روستا هستند و دهیاری بازوی اجرایی مصوبات شورا در زمینه تحقق مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: در کنار وجود شورای اسلامی روستا، کسب نظر از اهالی در امور روستا بویژه در تدوین بودجه دهیاری که برنامه مالی یک سال روستا را تشکیل می دهد بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در همراه کردن مردم برای عملیاتی نمودن برنامه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خواهد داشت.

نوزرنژاد تصریح کرد: در همین راستا دهیاری خمیری برای نخستین بار در جزیره قشم اقدام به اجرای طرح مردمی سازی بودجه دهیاری نموده است.

به گفته دهیار جوان و خلاق حمیری این طرح دارای 2 گام است که در قدم اول از طریق طراحی پرسشنامه مجازی، نظرات اهالی روستا دریافت می شود و پس از آن با دعوت جمعی از افراد مشارکت کننده در طرح به نشست حضوری، خروجی نهایی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مردمی سازی بودجه دهیاری راهکاری برای افزایش مشارکت جمعی

طرح مردمی سازی بودجه دهیاری راهکاری برای افزایش مشارکت جمعی