مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:502023-01-17اجتماعي

بسیج همگانی برای برفروبی معابر اصلی و فرعی همدان


استاندار همدان از بسیج همگانی برای پاکسازی معابر، کوچه ها و خیابان های اصلی و فرعی از برف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران اظهار کرد: از لحظات نخستین بارش برف، مجموعه پلیس راه در کنار راهور و راهداری تلاش های چشمگیری داشتند تا مشکلی در جاده ها و راه های مواصلاتی درون شهری و برون شهری ایجاد نشود.

وی گفت: در ایام بارش برف، شاهد بودیم مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، تا پاسی از شب همه توان خود را برای بازکردن معابر روستایی به کار گرفتند و طبق گزارش های این مجموعه، مشکلی در راه های روستایی وجود ندارد.

استاندار همدان افزود: با توجه به شدت بارش و حجم سنگین برف خیابان های شهر، مجموعه شهرداری همدان با به کارگیری همه امکانات خود، خیابان های اصلی را برف روبی و بازگشایی کرد.

وی گفت: هنوز خیابان های فرعی و معابر و کوچه ها نیاز به پاکسازی دارد؛ زیرا تردد به سختی انجام می شود، بنابراین باید از  ظرفیت همه دستگاه های اجرایی استان برای بازگشایی کوچه ها و خیابان های فرعی استفاده شود.

قاسمی فرزاد افزود: از امکانات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای از ظرفیت شهرداری مریانج و جورقان و همچنین ظرفیت های بخش خصوصی در راستای پاکسازی خیابان های شهر همدان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همگانی برای برفروبی معابر اصلی و فرعی همدان

بسیج همگانی برای برفروبی معابر اصلی و فرعی همدان