مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:552023-01-17اقتصادي

بیگی نژاد: تمرکز خادمان ملت، عدم قطعی گاز در بخش خانگی است


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور روزانه 850 میلیون مترمکعب گاز تولید می شود که 680 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، 70میلیون متر مکعب به نیروگاه ها و 100 میلیون متر مکعب مابقی به دیگر صنایع اختصاص می یابد که این نشان می دهد خادمان ملت تلاش خود .

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور روزانه 850 میلیون مترمکعب گاز تولید می شود که 680 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، 70میلیون متر مکعب به نیروگاه ها و 100 میلیون متر مکعب مابقی به دیگر صنایع اختصاص می یابد که این نشان می دهد خادمان ملت تلاش خود را معطوف به عدم قطعی در بخش خانگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: به بهانه سرمای اخیر و مسئله گاز؛ در حال حاضر فقط 7 استان خراسان ها، مازندران، گلستان و سمنان مشکل گاز وجود دارد که روزانه نیازمند 140 میلیون متر مکعب گاز هستند و اکنون 130 میلیون تامین می شود.

این کسری 7 درصدی جز با همراهی مردم عزیز و صرفه جویی برطرف نمی شود.

درست است که بخشی از مشکل به دلیل برخی ترک فعل ها و قطع واردات گاز از ترکمنستان در دولت قبل است و متولیان امر باید پاسخگو باشند اما مسئولین و مردم عزیز که حقاً همیشه در همه مشکلات کمک کرده اند باید در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: تمرکز خادمان ملت، عدم قطعی گاز در بخش خانگی است

بیگی نژاد: تمرکز خادمان ملت، عدم قطعی گاز در بخش خانگی است