مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:102023-01-17اقتصادي

پرداخت 88 درصدی تسهیلات یارانه دار در گیلان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به پرداخت هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار گفت:  88 درصد از مبلغ اختصاص یافته برای تسهیلات یارانه دار در گیلان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نوروزی بهمبری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان جذب فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف اعم از گردشگری، صمت، زیربنایی و کشاورزی را رسالت سازمان امور دارایی دانست و اظهار کرد: نقش تسهیل گری فضای اقتصادی استان بر عهده این اداره کل است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان با بیان اینکه این اداره کل نقش تأمین منابع بودجه ای استان و نقش تخصیصی و توزیعی آن را در قالب اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی بر عهده دارد افزود: بر اساس اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب توافق نامه تبیین می کند، اداره کل دارایی موظف است مدیریت تزریق نقدینگی برای اجرای برنامه ها و پروژه ها را اجرا کند.

پیشگامی گیلان در حوزه جذب منابع وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب منابع جز استان های پیشرو هستیم، ادامه داد: از ابتدای امسال بابت طرح های سرمایه گذاری خارجی که از سال های قبل تا امروز انجام شده، 7 میلیون دلار سرمایه خارجی از کشورهایی نظیر کره جنوبی، اتریش و هلند جذب کردیم که به عنوان سرمایه گذاری جذب شده و اثربخش تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 88 درصدی تسهیلات یارانه دار در گیلان

پرداخت 88 درصدی تسهیلات یارانه دار در گیلان