مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:502023-01-17اجتماعي

برف های معابر و کوچه های همدان پاکسازی شود


همدان_استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای پاکسازی معابر استفاده کند، گفت: هنوز خیابان های فرعی و کوچه ها نیاز به پاکسازی دارد و تردد در آنها مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران، بیان کرد: طی برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود، از لحظات نخستین بارش برف، مجموعه پلیس راه در کنار عزیزان راهور و راهداری تلاش های چشمگیری داشتند تا مشکلی در جاده ها و راه های مواصلاتی درون شهری و برون شهری ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در ایام بارش برف، شاهد بودیم که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، تا پاسی از شب همه توان خود را برای بازکردن معابر روستایی به کار گرفتند و طبق گزارش های این مجموعه، مشکلی در راه های روستایی وجود ندارد.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به شدت بارش و حجم سنگین برف خیابان های شهر، مجموعه شهرداری همدان با به کارگیری همه امکانات خود، خیابان های اصلی را برف روبی و بازگشایی کرد.

قاسمی فرزاد افزود: هنوز خیابان های فرعی و معابر و کوچه ها نیاز به پاکسازی دارد؛ زیرا تردد به سختی انجام می شود، بنابراین نیاز است که از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی استان برای بازگشایی کوچه ها و خیابان های فرعی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف های معابر و کوچه های همدان پاکسازی شود

برف های معابر و کوچه های همدان پاکسازی شود