مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:452023-01-17سياسي

فراخوان جشنواره ملی «کهن دیارمان» اعلام شد


فراخوان جشنواره ملی «کهن دیارمان» از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز برای دانشجویان سراسر کشور اعلام شد.

- ایسنا/البرز فراخوان جشنواره ملی کهن دیارمان از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز برای دانشجویان سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز گفت: هویت فرهنگی انسان ها و جوامع همواره مورد تهدید و مخاطره قرار گرفته است.

گاهی هویت یک جامعه با توجه به فضای نامناسب فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و یا اقتصادی که در آن قرار دارد، تهدید می شود؛ تا جایی که به مرز انزجار از فرهنگ و هویت خودی رسیده و از درون تهی می شود و برای نجات خود، الگوهای فرهنگی اجتماعی خویش را در بیرون از مرزها و حیطه خود جستجو می کند و به تدریج باورهای فرهنگی خود را از دست داده و جاذبه های فرهنگ بیگانه به او هویت می بخشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی کهن دیارمان گفت: کشف و ترویج نگرش های ملی و محلی دانشجویان، هویت بخشی به دانشجویان، کشف و ترویج رفتارهای فرهنگی مناسب جامعه و نشأت گرفته از ارزش های بومی و ملی، تهیه بانک تصویری و ویدئویی از جاذبه های گردشگری و استفاده از ظرفیت های دانشجویان در جهت ارتقای فرهنگ گردشگری و حفظ و معرفی میراث فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ملی «کهن دیارمان» اعلام شد

فراخوان جشنواره ملی «کهن دیارمان» اعلام شد