مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:002023-01-17سياسي

1300نفر سهمیه ایثارگران در استان سمنان تبدیل وضعیت شدند


مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اشاره به قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون یک هزار و 300 نفر در این استان مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند.

- حسین شکرویان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها، بیان کرد: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی در زمره قوانینی است که شفاف و مشخص شده و قانون گذار دقیقاً مراجل آن را بیان کرده است و لذا تمام دستگاه های اجرایی موظف به اجرای آنها هستند.

وی افزود: از ابتدای سال 1400 که این قانون در دستگاه های اجرایی آغاز شد یک هزار و 300 نفر از ایثارگران استان در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شدند که سمنان در این حوزه در زمره استان های پیشرو محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان بیان کرد: برخی از ایثارگران هستند در برخی دستگاه های اجرایی و خدماتی مانند شهرداری ها فعالیت دارند، ممکن است نیروی طرحی به حساب بیایند و لذا دستگاه ها در برابر تبدیل وضعیت آنها به رسمی، مقاومت هایی را دارند.

این در حالی است که قانون به صراحت مشخص کرده که قانون باید اجرا و حسن اجرای آن نیز باید توسط بالاترین مرجع استانی نظارت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300نفر سهمیه ایثارگران در استان سمنان تبدیل وضعیت شدند

1300نفر سهمیه ایثارگران در استان سمنان تبدیل وضعیت شدند