مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:152023-01-17سياسي

تربیت نیروهای جهادی و کارآمد مهمترین رسالت گروه های جهادی است


فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد ناصری موحد ظهر سه شنبه در حاشیه مراس اعزام گروههای جهادی بانوان تربت حیدریه به مناطق محروم و کم برخوردار با بیان اینکه محوریت فعالیت گروههای جهادی محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار است، اظهار کرد: البته در این مسیر از مهمترین رسالت این گروه ها یعنی تربیت نیروی انقلابی و کارآمد برای نظام اسلامی نباید غافل شد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: زمانی حضرت زهرا سلام الله در کوچه های مدینه برای دفاع از ولایت بدنبال یار می گشت و کسی بیرون نیامد اما امروز بانوان بسیجی که عکس های حاج قاسم را بدست گرفتند با اخلاص به میدان آمدند تا جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت زدایی کار کنند.

وی مهمترین رمز ماندگاری حاج قاسم را اخلاص او عنوان کرد و افزود: حاج قاسم رابطه خودش را با خدا خوب کرد و امروز می بینیم که رابطه مردم با حاج قاسم اینگونه شده و در مراسم تشییع آن جمعیت 25 میلیونی در چند استان و اکنون هم حتی لحظه ای مزارش خالی از جمعیت نیست.

ناصری موحد ریشه اصلی مشکلات امروز کشور را نداشتن نیروی انسانی انقلابی و جهادی به مقدار نیاز عنوان کرد و افزود: امروز اگر مشکلات فرهنگی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروهای جهادی و کارآمد مهمترین رسالت گروه های جهادی است

تربیت نیروهای جهادی و کارآمد مهمترین رسالت گروه های جهادی است