مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:352023-01-17اقتصادي

لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام 71درصد پیشرفت دارد


معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در مجتمع بندر امام با 71 درصد پیشرفت در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدرالله بهرامی پیش از ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای با اشاره به آغاز پروژه لایروبی مسیر دسترسی آبراه استراتژیک خورموسی از ابتدای بهمن ماه سال 99 بیان کرد: روند لایروبی مسیر یاد شده تا اواخر دی ماه سال جاری 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به لایروبی بیش از 2 میلیون و 900 هزار مترمکعب در این بازه زمانی اظهار کرد: این میزان لایروبی با بهره گیری از یک فروند لایروب از نوع هاپرساکشن با هدف ارتقای ایمنی تردد شناورها انجام شد.

بهرامی گفت: این پروژه که در انطباق با طرح های بالادستی کشور و با هدف افزایش عملکرد این مجتمع بزرگ بندری در زمینه تردد ایمن شناورها اجرا می شود، موجب ایجاد 300 فرصت اشتغال شده است.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اهمیت این آبراه استراتژیک و تردد سالانه بیش از صدها فروند شناور در آن تصریح کرد: با تکمیل لایروبی در کانال خورموسی اقدامات لازم در رسوبات سخت و نرم به 80.

13 خواهد رسید که علاوه بر ارتقای ایمنی شناورها نیز امکان تردد شبانه روزی شناورهای با تناژ 80 هزار تن میسر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام 71درصد پیشرفت دارد

لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام 71درصد پیشرفت دارد