مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:412023-01-17حوادث

آموزش ایمنی به یک میلیون تن تا یکسال آتی/ایمنی مراکز درمانی در اولویت آتش نشانی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برنامه ریزی های انجام جهت آموزش ایمنی به یک میلیون نفر تا یکسال آینده خبر داد و در عین حال ایمنی مراکز درمانی، - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد آموزش ایمنی به یک میلیون تن تا یکسال آتی/ایمنی مراکز درمانی در اولویت آتش نشانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برنامه ریزی های انجام جهت آموزش ایمنی به یک میلیون نفر تا یکسال آینده خبر داد و در عین حال ایمنی مراکز درمانی، مدارس و همچنین مراکز تجاری را از جمله اولویت های این سازمان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز و در آستانه سالگرد ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت 16 آتش نشان در این حادثه برگزار شد، گفت: در ابتدا یاد 60 شهید آتش نشانی تهران را گرامی می دارم.

همانطور که می دانید آتش نشانی متولی تامین ایمنی و حفاظت از جان مردم است، اما بنای ما در این سازمان صرفا انجام عملیات نیست.

وی ادامه داد: ما به دنبال آموزش ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث هستیم و در واقع حالت ایده آل برای ما زمانی است که وقوع حوادث پیش بینی شود و اصلا حادثه ای رخ ندهد.

در همین راستا نیز برنامه ریزی هایی را انجام دادیم و حتی برای اولین بار اعتباری را برای آموزش و پیشگیری در بودجه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ایمنی به یک میلیون تن تا یکسال آتی/ایمنی مراکز درمانی در اولویت آتش نشانی

آموزش ایمنی به یک میلیون تن تا یکسال آتی/ایمنی مراکز درمانی در اولویت آتش نشانی