مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:402023-01-17سياسي

سلبریتی ها چگونه پناهنده شیطان می شوند؟/ نظر قرآن درباره وطن فروشان


خداوند در قرآن کریم چند ویژگی برای وطن فروشان بیان کرده و می­ فرماید: مانند کسانی نباشید که از دیارشان با حالت سرمستی و هواپرستی و با حرکتی نمایشی خارج شدند و مردم را از راه خدا بازمی‏ دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود، در 22 دی ماه، نقشه­ ها و برنامه­ های دشمن در جریان اغتشاشات اخیر را مورد تحلیل قرار دادند.

ایشان در بخشی، به این نکته اشاره داشتند که یکی از نقشه­ های دشمن، تشویق چند عنصر خودفروخته برای خروج از کشور، پناهنده­ شدن به آنها و لجن پراکنی علیه کشور بود.

هدف از این نقشه در محاسبات خیالی­ آنها ناامید کردن جوانان بود که از این نقشه نیز به فضل الهی ناکام ماندند.

این نقشه شوم، یادآور آیه­ ای از قرآن کریم است، آنجا که خداوند می­ فرماید: مانند کسانی نباشید که از دیارشان با حالت سرمستی و هواپرستی و با حرکتی نمایشی، خارج شدند و مردم را از راه خدا باز می‏ دارند و خدا به آنچه می‏ کنند احاطه دارد و یاد کن‏ هنگامی را که شیطان اعمال آنان را برایشان بیاراست و به آنها گفت: امروز هیچ کس از مردم بر شما پیروز نخواهد شد، و من پناه شما هستم .

(انفال/ 47- 48) از آنجا که قرآن همچون خورشید و ماه در تمامی دوران ها در چرخ گردون، جاری است (البرهان فی تفسیر القرآن، ج‏1، ص: 46) و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها چگونه پناهنده شیطان می شوند؟/ نظر قرآن درباره وطن فروشان

سلبریتی ها چگونه پناهنده شیطان می شوند؟/ نظر قرآن درباره وطن فروشان