مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:502023-01-17سياسي

امام خمینی مولفه هویتی برای ایران اسلامی است


امام خمینی (ره) یک مؤلفه هویتی برای ایران اسلامی است و باید از این شخصیت بی نظیر برای تقویت مؤلفه های هویتی استفاده کرد.

- خمین- استاندار مرکزی گفت: امام خمینی (ره) یک مؤلفه هویتی برای ایران اسلامی است و باید از این شخصیت بی نظیر برای تقویت مؤلفه های هویتی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ظهر سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در خمین همزمان با هفته بر آستان آفتاب اظهار داشت: در هفته فرهنگی خمین که همزمان با ولادت فرصت حضرت زهرا (س) و زادروز امام خمینی (ره) است فرصت بی نظیری برای شهر خمین و استان مرکزی فراهم است تا شخصیت امام خمینی (ره) برای تقویت مؤلفه های هویتی جامعه که به آن بسیار نیاز دارد استفاده شود.

وی ادامه داد: شاکله معنوی یک جامعه هویت اوست و هر اندازه که شاکله معنوی استوار باشد، نواقص و مشکلات شاکله جسمی چالش زا نخواهد بود، در واقع یک جامعه اگر مشکلات متعددی در پیش پای خود داشته باشد، اما هویتی برقرار داشته باشد، جامعه ای مقتدر خواهید بود و می تواند مسیر پیشرفت را ادامه دهد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: معتقدیم نظام هویتی ایران یا استان را مؤلفه های متعددی می توانند تقویت کنند، در رأس این نظام هویتی، بزرگان و شخصیت های مهم قرار دارند و مفتخریم که استان مرکزی مهد بزرگان و اسطوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی مولفه هویتی برای ایران اسلامی است

امام خمینی مولفه هویتی برای ایران اسلامی است