مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:052023-01-17سياسي

اختصاص 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان 250 تختخوابی ساوه


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: 350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 250 تختخوابی ساوه اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام محمد سبزی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات محله یاقوت آباد ساوه گفت: این شهرستان زرندیه و ساوه علاوه بر شهرها دارای 420 روستا هستند که هر یک از آنها دارای مشکلات خاص خود بوده و ما باید پاسخگوی تمامی مناطق شهری و روستایی باشیم.

وی جذب 350 میلیارد تومان برای لایروبی قنوات و کانال کشی نهرها، جذب 100 میلیارد تومان برای ساخت جاده قدیم ساوه - تهران را از دیگر اعتبارات اختصاص یافته در این شهرستانها عنوان کرد.

حجت الاسلام سبزی تصریح کرد: در حوزه درمانی نیز برای احداث اولین بیمارستان 250 تختخوابی در ساوه بعد از انقلاب، رقم 350 میلیارد بودجه برای دو سال آینده اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: برای آب ساوه به عنوان بزرگترین پروژه استان مرکزی 500 میلیارد تومان برای امسال جذب شده و هم اینک در مرحله واگذاری به پیمانکار برای اجرا است تا با اجرای این پروژه 440 لیتر بر ثانیه آب وارد ساوه شود چون که اگر این امر محقق نشود در آینده کم آبی معضل بزرگی برای شهر ساوه خواهد بود.

حجت الاسلام سبزی اظهار داشت: دولت هسیزدهم در تلاش است تا با یک کار کارشناسی و حساب شده توسعه افقی شهری را هم عملیاتی کند و تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان 250 تختخوابی ساوه

اختصاص 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان 250 تختخوابی ساوه