مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:202023-01-17اجتماعي

دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد


دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران به استثناء شهرستان های فیروز کوه و دماوند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 دی ماه به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 دی ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به استثنا شهرستان های دماوند و فیروزکوه، کودکستان ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه ها خواهد بود.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد.

بر این اساس پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران طی این دو روز جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت های ورزشی در محیط باز و سربسته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم به نظارت بر این امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد

دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد