مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:452023-01-17اجتماعي

رویداد استارتاپی متاورس در کرج برگزار می شود


کاربردی جهاددانشگاهی کرج و خانه کارگر ساوجبلاغ با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس رویداد شتاب (استارتاپی) متاورس را برگزار می کنند.

- ایسنا/البرز مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کرج و خانه کارگر ساوجبلاغ با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس رویداد شتاب (استارتاپی) متاورس را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد شتاب (استارتاپی) متاورس با هدف گسترش فناوری های نوین در جهت ارائه و عرضه دستاوردهای فکری دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه ها، کارآفرینان برای تعامل با صنعت و جذب سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح ها برگزار می گردد.

به این منظور از تمامی دانشجویان، اساتید و علاقه مندان (آکادمیک و تجربی) در سراسر کشور جهت شرکت و حضور در” رویداد شتاب (استارتاپی) متاورس” دعوت بعمل می آید.

هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد انگیزش برای تبدیل ایده ها به کسب و کارهای مبتنی بر دانش و فناوری در جهت خلق ثروت با هدف ایجاد اشتغال پایدار است.

همچنین معرفی ظرفیت های دانشگاهی به واحد های فناور و ایجاد ارتباط موثر در جهت بهره برداری از طرح ها، تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری و بستر مناسب جهت خودباوری ملٌی، ایجاد بستری مناسب جهت جذب سرمایه گذاران جهت حمایت از طرح ها، ایجاد انگیزه، روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارتاپی متاورس در کرج برگزار می شود

رویداد استارتاپی متاورس در کرج برگزار می شود