مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:502023-01-17سياسي

هویت برقرار، شاخصه جامعه مقتدر است


یک جامعه اگر مشکلات متعددی پیش پای خود داشته باشد، اما هویتی برقرار داشته باشد، جامعه ای مقتدر خواهید بود و می تواند مسیر پیشرفت را ادامه دهد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: یک جامعه اگر مشکلات متعددی پیش پای خود داشته باشد، اما هویتی برقرار داشته باشد، جامعه ای مقتدر خواهید بود و می تواند مسیر پیشرفت را ادامه دهد.

فرزاد مخلص الائمه 27 دی در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در خمین که همزمان با برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان با عنوان بر آستان آفتاب برگزار شد، اظهار کرد: هفته فرهنگی خمین که مقارن با زادروز تولد امام(ره) بود به کانون توجه ها تبدیل شده است و بنا داریم همانطور که در ولادت امام رضا(ع) مشهد کانون توجه هاست، هر ساله شهر خمین در روز ولادت حضرت زهرا(س) به مرکز توجه تبدیل شود.

فرصت بی نظیری برای شهر خمین و استان مرکزی فراهم است تا ظرفیت های شخصیت امام خمینی(ره) برای تقویت مولفه های هویتی جامعه که به آن بسیار نیاز دارد، استفاده شود.

وی افزود: هر موجودیت زنده انسانی دارای دو شاکله جسمی و معنوی و درونی است، شاکله جسمی، در واقع شاکله فیزیکی هر انسانی است که یک شاکله معنوی به نام شخصیت به آن تسلط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت برقرار، شاخصه جامعه مقتدر است

هویت برقرار، شاخصه جامعه مقتدر است