مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:002023-01-18سياسي

کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است


استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته و همه وظیفه داریم که بستر مناسبی برای بهره گیری از این فرصت ها جهت توسعه استان فراهم آوریم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته و همه وظیفه داریم که بستر مناسبی برای بهره گیری از این فرصت ها جهت توسعه استان فراهم آوریم.

دکتر محمدطیب صحرایی در جلسه ستاد تسهیل استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارآفرینان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: در گذشته رزمندگان در جبهه ها برای استقلال و غلبه بر دشمن ایثار می کردند و امروز این کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند که برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش دارند و ما از تلاش های کارآفرینان برای توسعه اقتصادی کشور قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان نهایت تلاش خود را بکار خواهم گرفت، تصریح کرد: کلی گویی درباره مشکلات فایده ای برای استان ندارد و اینقدر زمان نداریم که بخواهیم فرصت ها را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات و تلاش بیشتر مدیران آرام می گویم، اما به صورت جدی پیگیری می کنم افزود: هیچ مدیری نباید حتی یک گام کم کاری کند و ترک فعل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است

کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است