مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:302023-01-18سياسي

استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است


استاندار کرمانشا با اشاره به هم افزایی مدیریت استان با مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه کارآفرینان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند، ادامه داد: در گذشته که رزمندگان در جبهه ها برای استقلال و غلبه بر دشمن ایثار می کردند امروز این کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند که برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش دارند و ما از تلاش های کارآفرینان برای توسعه اقتصادی کشور تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان نهایت تلاش خود را بکار خواهم گرفت، تصریح کرد: کلی گویی درباره مشکلات فایده ای برای استان ندارد و ما اینقدر زمان نداریم که بخواهیم فرصت ها را از دست بدهیم.

صحرایی بیان کرد: برای حل مشکلات و تلاش بیشتر مدیران آرام می گویم اما به صورت جدی پیگیری می کنم و هیچ مدیری نباید حتی یک گام کم کاری کند و ترک فعل داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه تلاش برای کاری وجود داشته باشد حتماً خدای متعال آن کار را با خیر و برکت همراه می سازد و اگر تلاش کنیم حتماً جواب خواهیم گرفت و این وعده صادق الهی است.

صحرایی گفت: کرمانشاه در یک دریای فرصت قرار گرفته و همه وظیفه داریم که بستر مناسبی برای بهره گیری از این فرصت ها برای توسعه استان فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است

استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته است