مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:152023-01-18سياسي

1700 کلاس درس فرسوده در بوشهر وجود دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به وجود هزار و 700 کلاس درس تخریبی در استان گفت: نهضت پایان کلاس های درس تخریبی در استان بوشهر راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر محرومیت تاریخی را تجربه کرده و اکنون باید مسئولان همت کنند در این استانی که برای کشور سراسر ثروت است، مدارسی با شاخص های استاندارد ایجاد شود.

وی با اشاره به وجود هزار و 700 کلاس درس تخریبی در استان بیان کرد: در این استان زرخیز که گنج ایران است و در کنار صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی نباید این تعداد کلاس تخریبی داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در مرکز استان بوشهر 500 کلاس درس تخریبی داریم اضافه کرد: محرومیت های استان بوشهر در کنار تولید ثروت برای کشور زیبنده نیست.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت پایان کلاس های درس تخریبی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید با برنامه زمان بندی مناسب به گونه ای اقدام شود که هیچ کلاس درس تخریبی در این استان نداشته باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت کار خیرین تاکید کرد: نتیجه کارهای خیر در دنیا شروع می شود و هر قدم خیری که برداشته می شود خداوند هم عنایت ویژه ای خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 کلاس درس فرسوده در بوشهر وجود دارد

1700 کلاس درس فرسوده در بوشهر وجود دارد