مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:302023-01-18بين الملل

پول های ولی عهد سعودی، دردسر تازه ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه آمریکایی، اگر وزارت دادگستری آمریکا تصمیم بگیرد درباره معاملات تجاری ترامپ و بن سلمان تحقیق کند، رییس جمهور سابق آمریکا می تواند با پرونده و دردسر قانونی جدیدی مواجه شود که برای او پیامدهای سیاسی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به نوشته نیوزویک، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ممکن است با دردسر قانونی جدید مواجه شود اگر وزارت دادگستری این کشور تصمیم بگیرد که درباره معاملات تجاری او با محمد بن سلمان ولی عهد سعودی تحقیق کند.

  گروه اکنون دمکراسی برای جهان عرب   (DAWN) اخیراً از وزارت دادگستری و کنگره آمریکا خواست تحقیقاتی را درباره ترامپ بعد از افشای جزییات جدید درباره بودجه LIV Golf آغاز کند که نشان می داد یک صندوق سرمایه به سرپرستی ولی عهد سعودی صاحب 93 درصد مسابقات LIV  است و تمام هزینه های مربوط به رویدادهای آن را می پردازد.

ترامپ میزبان تعدادی از رویدادهای این تور حرفه ای گلف در تفرجگاه های خود بوده و گروه دموکراسی برای جهان عرب استدلال می کند که ولی عهد سعودی از طریق معاملات تجاری میلیون ها دلار در چند سال گذشته به ترامپ پرداخت کرده است.

این گروه خواستار تحقیقات درباره رییس جمهور سابق آمریکا شده تا مشخص شود آیا این معاملات قانونی بوده یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های ولی عهد سعودی، دردسر تازه ترامپ

پول های ولی عهد سعودی، دردسر تازه ترامپ