مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:352023-01-18سياسي

جزییات بازداشت عضو شورای شهر تویسرکان


به دنبال شکایت شورای اسلامی شهر تویسرکان از یک عضو شورا، رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر تویسرکان توضیحاتی ارائه دادند.

- ایسنا/همدان به دنبال شکایت شورای اسلامی شهر تویسرکان از یک عضو شورا، رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر تویسرکان توضیحاتی ارائه دادند.

رییس شورای شهر تویسرکان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون ماده 100 جریمه ساخت و سازهای غیرمجاز را به صراحت مشخص کرده که توسط شورا و شهرداری با این موارد برخورد شده است.

علی اشرف پیری گفت: طبق همین قانون عده ای از انبوه سازان تویسرکان در سال گذشته به خاطر ساخت و سازهای غیرمجاز موظف به پرداخت جریمه به شهرداری شده بودند و بر همین اساس شکواییه ای را توسط عضو بازداشت شده شورا به دیوان عدالت اداری ارائه می دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اطلاع شورا از این شکواییه اظهار کرد: هیچ کدام از اعضای شورا در جریان ارائه این نامه و شکواییه که از جانب شورا توسط منشی شورا به دیوان ارائه شده است، نبوده اند.

پیری ادامه داد: هیچ نامه ای در این زمینه در صحن شورا مطرح نشده و این عضو شورا بدون اطلاع شورا در دیوان عدالت اداری خود را نماینده شورا معرفی کرده است.

وی بیان کرد: حتی نامه ای هم که دیوان برای دفاعیه شورا مبنی بر همین امر ارسال کرده بود، متأسفانه تا لحظه آخر به دست اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازداشت عضو شورای شهر تویسرکان

جزییات بازداشت عضو شورای شهر تویسرکان