مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:152023-01-18فرهنگي

نمایشگاه گروهی نگاه دیگر در نگارخانه شیخ هادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه نگاه دیگر با هدف طراحی شخصیت های نمادین و تاثیر گذار در دنیای واقعی متشکل از 24اثر در ابعاد 21*30 و تکنیک مداد رنگی با موضوع خلق کاراکتر و شخصیت های کارتونی و انیمیشن ، - نمایشگاه نگاه دیگر با هدف طراحی شخصیت های نمادین و تاثیر گذار در دنیای واقعی در نگارخانه شیخ هادی برگزار می ‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه نگاه دیگر با هدف طراحی شخصیت های نمادین و تاثیر گذار در دنیای واقعی متشکل از 24اثر در ابعاد 21*30 و تکنیک مداد رنگی با موضوع خلق کاراکتر و شخصیت های کارتونی و انیمیشن ، ازآثاردانش آموختگان رشته گرافیک وانیمیشن به صورت گروهی در نگارخانه شیخ هادی برگزار می شود.

این نمایشگاه با هنرمندی مریم رازقی، فاطمه اعتمادی ، مهسا صبوری نژاد وبه مدت 9روز از چهارشنبه28 دی ماه تا6 بهمن برپا خواهد شد .

تاکنون از این هنرمند خانم مریم رازقی نمایشگاه های فراوانی به صورت گروهی و انفرادی با موضوع نقاشی ، مینیاتور ، کاریکاتور ، خط گرافیک ، عکس های عاشورایی، طرا حی وسیاه قلم در مراکز فرهنگی هنری شهرهای، تهران ، خرم آباد و کرمانشاه دایر شده است .

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 18 به نشانی خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به سه راه جمهوری،خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گروهی نگاه دیگر در نگارخانه شیخ هادی

نمایشگاه گروهی نگاه دیگر در نگارخانه شیخ هادی