مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:102023-01-18سياسي

15 روستا در شهرستان های ری، فیروزکوه و دماوند گاز شهری ندارند


مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: 15 روستای استان تهران در شهرستان های ری، فیروزکوه و دماوند فاقد خطوط لوله گازرسانی و بی بهره از نعمت گاز شهری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید محمد هدایی پور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: تعدادی از روستاهای استان تهران در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و ری فاقد خطوط لوله گازرسانی شهری هستند که برای برخی از آنها به علت جمعیت کم ساکنان این خطوط منتقل نشده و برای تعدادی دیگر نیز موانع قانونی وجود داشته است.

وی گفت: در برنامه انتقال خطوط لوله گاز به نقاط مختلف با مشکل معارض یا همکاری نکردن برخی دستگاه ها دخیل بوده است که در تلاش برای رفع آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه به هشت روستا در بخش فشافویه شهرستان ری گازرسانی نشده است، افزود: به روستاهای فیروزکوه گازرسانی انجام گرفته و اکنون منتظر دریافت مجوزهای محیط زیست برای انتقال انشعابات هستیم اما در شهرستان دماوند در محور دلیجانی، مجوز رسمی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر نشده است.

هدایی پور یکی از مهمترین مشکلات و موانع را در مسیر گازرسانی به روستاها، تاکید مجموعه راهداری بر حفظ حریم راه ها خواند و بیان کرد: در مناطق سخت گذر و کوهستانی از سویی اجازه کار و انتقال خطوط لوله را صادر می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستا در شهرستان های ری، فیروزکوه و دماوند گاز شهری ندارند

15 روستا در شهرستان های ری، فیروزکوه و دماوند گاز شهری ندارند