مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:252023-01-18اقتصادي

گاز 15 اداره و بانک در نهاوند قطع شد


گاز شهری 15 اداره و بانک که به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

- احمد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طرح پایش ادارات و نهادهای شهرستان نهاوند از 40 روز پیش در نهاوند و مراکز بخش ها آغاز شد که با شدت سرما میزان این بازدیدها افزایش یافت.

وی افزود: در طرح پایش ادارات روزانه 15 مورد بازدید از سوی کارشناسان انجام گرفته که در ابتدا به اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند اخطار داده شد.

رییس شرکت گاز نهاوند افزود: در بازدیدهایی که مجددا از این مراکز انجام گرفت سرانجام گاز 15 اداره به دلیل بی توجهی به اخطارها و عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

وی گفت: کار پایش از ادارات و مراکز آموزشی همه روزه در دستور کار این اداره است و چنانچه هر اداره و یا مرکز دیگری که الگوی مصرف را رعایت نکند با قطعی گاز مواجه شده و به فرمانداری معرفی می شود.

ناصری با بیان اینکه در سطح شهرستان افت فشار گاز نداریم گفت: اگر چه مردم در سطح منازل خود الگوی مصرف را رعایت می کنند اما در روزهای اخیر و با توجه به شدت  برودت هوا میزان مصرف کاهش قابل ملاحظه ای نداشته است.

وی به همکاری اغلب ادارات در خصوص رعایت الگوی مصرف اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته اغلب ادارات در این زمینه مطابق دستورالعمل های مربوطه اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 15 اداره و بانک در نهاوند قطع شد

گاز 15 اداره و بانک در نهاوند قطع شد