مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:202023-01-18سياسي

18 هزار داوطلب در اردبیل رقابت می کنند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اولین آزمون کنکور سراسری 1402 با رقابت 18 هزار و 960 نفر از داوطلبان در استان اردبیل فردا و پس فردا برگزار می شود.

- محمود مشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آزمون سراسری طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با سراسر کشور در حوزه های استان اردبیل نیز برگزار می شود و قرار است محدودیت استفاده از تلفن همراه را در محل های برگزاری آزمون شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با تمهیدات در نظر گرفته شده آزمون امسال ایمن، سالم همراه با عدالت محوری برگزار شده و داوطلبان رقابت مناسبی را در گام نخست آزمون سراسری امسال داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آزمون داوطلبان رشته علوم تجربی صبح پنجشنبه برگزار خواهد شد و بعد از ظهر پنجشنبه نیز آزمون گروه آزمایشی زبان خارجه برگزار می شود.

مشکی افزود: صبح جمعه داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی با هم رقابت می کنند و بعد از ظهر جمعه نیز داوطلبان گروه ریاضی و 526 نفر در رشته هنر رقابت خود را انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در آزمون امسال 60 درصد نمرات از طریق برگزاری آزمون محاسبه شده و 40 درصد بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان به این نمرات افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار داوطلب در اردبیل رقابت می کنند

18 هزار داوطلب در اردبیل رقابت می کنند