مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:102023-01-18سياسي

یاد شهدای 28 دی ماه سنندج گرامی داشته شد


روز ملی مقاومت و پایداری مردم سنندج با حضور خانواده های شهدای بمباران 28 دی ماه سال 65 گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای بمباران 28 دی شهرستان سنندج اظهار داشت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزاتی که از کشورهای استکباری دریافت کرده بود شکست انقلاب بود که ملت شریف ایران و رزمندگان ما دشمن را با دفاع از تمامیت ارضی و انقلاب را به شکست واداشتند.

وی گفت: دشمن در مقاطع مختلف جنگ برای جبران شکست هایش گاهاً از همه امکاناتش برای بمباران علیه مردم بی گناه و مظلوم این کشور به کار برد تا بدین شکل جبران شکست کند.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب امروز برای دفاع از یک زن این همه غوغا سالاری می کنند در حالی که بمباران شیمیایی مردم حلبچه از مواردی بود که نه تنها ابراز تاسف نکردند بلکه اخبار این بمباران را نیز پخش نکردند و حتی اجازه ورود داروهای شیمیایی را برای درمان به این بیماران ندادند.

وی عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا و پیشرفتی که این انقلاب داشته است دشمن باز هم در مقابل آن ایستاده است تا به هر شکلی این انقلاب را محکوم کنند اما این انقلاب با دفاع از خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آن ها خسارت بزرگی برای جامعه و خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد شهدای 28 دی ماه سنندج گرامی داشته شد

یاد شهدای 28 دی ماه سنندج گرامی داشته شد