مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:302023-01-18سياسي

سردار فدوی: جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد/ ترس رژیم صهیونیستی از رویش های جدید مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی عصر امروز در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی الله دادی، از شهید الله دادی به عنوان الگوی جبهه مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد و قدرت نظام اسلامی طی مدت 44 سال گذشته روزبه روز بیشتر شده است و می بینیم اختلاف در جبهه دشمنان بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی عصر امروز در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی الله دادی، از شهید الله دادی به عنوان الگوی جبهه مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان ما 44 سال علیه ما ایستادند، اما شکست خوردند و وقتی با شکست های زیادی مواجه می شوند نمی توانند حرکتی کنند و فقط حرف می زنند و هیچ قدرتی برای اقدام علیه ما ندارند پس نباید انتظار داشته باشیم که حرف هم نزنند.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد و قدرت نظام اسلامی طی مدت 44 سال گذشته روزبه روز بیشتر شده است و می بینیم اختلاف در جبهه دشمنان بیشتر می شود.

 وی گفت: مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از رویش های جدید مقاومت اسلامی در کرانه باختری و تاثیر آن بر آینده فلسطین می ترسند و مطمئن باشید جبهه باطل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد/ ترس رژیم صهیونیستی از رویش های جدید مقاومت

سردار فدوی: جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد/ ترس رژیم صهیونیستی از رویش های جدید مقاومت