مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:552023-01-18بين الملل

کابینه ائتلافی نتانیاهو در آستانه فروپاشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تصمیم بنیامین نتانیاهو مبنی بر انتصاب «آریه درعی» رییس حزب شاس به عنوان وزیر امور داخلی کابینه اش را لغو کرد.

- کابینه ائتلافی نتانیاهو با لغو عضویت رییس حزب شاس در آن به عنوان وزیر امور داخلی با حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، در آستانه فروپاشی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تصمیم بنیامین نتانیاهو مبنی بر انتصاب آریه درعی رییس حزب شاس به عنوان وزیر امور داخلی کابینه اش را لغو کرد.

گالی بهراوو مییرا مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی در این باره گفته که انتصاب درعی به عنوان وزیر، اساسا به دور از منطق و عقلانیت است، لذا باطل تلقی می شود .

مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی افزود: نخست وزیر بنیامین نتانیاهو باید انتصاب درعی را به عنوان وزیر (امور داخلی) و معاون نخست وزیر را به دلیل انگ فساد و تخلفات مالیاتی اش لغو کند .

در همین رابطه، استر حیوت رییس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که آریه درعی به فساد و جرایم خطرناکی متهم است و انتخاب او به عنوان وزیر امری کاملا غیرمنطقی و نامعقول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه ائتلافی نتانیاهو در آستانه فروپاشی

کابینه ائتلافی نتانیاهو در آستانه فروپاشی