مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 22:552023-01-18اقتصادي

تغییر اراضی کشاورزی به مسکونی خلاف است/ متخلفین تحت تعقیب قرار می گیرند


کسانی که زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی را به مسکونی فراهم می کنند به عنوان معاون در در جرم تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و برابر قانون با آنها برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی، دادستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز به عنوان مدعی العموم به سراغ مسئولانی که در امر نظارت بر بنگاه ها کوتاهی می کنند، بدون هیچ اغماضی اعمال قانون خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان با اشاره به صدور بی رویه مجوزهای فعالیت مشاوران املاک گفت: برابر تبصره 2 ماده 49 که صراحتا گفته بر اساس نیاز باید مجوز داده شود.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش مسکن ملی خلاف قانون است و این موضوع به راه و شهرسازی هم گوشزد شده است، تصریح کرد: همچنین خرید و فروش املاک زراعی به قصد ساخت و ساز مسکن هم ممنوع و غیرقانونی است.

عباسی افزود: کسانی که زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی را به مسکونی فراهم می کنند به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و برابر قانون با آنها برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان با اشاره به برخی نابه سامانی های بازار مسکن گفت: این نا به سامانی ناشی از کم لطفی برخی از مسئولان است که به وظیفه قانونی خود مبنی بر نظارت و عدم اعمال قانون با بنگاه هایی که به ضوابط و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اراضی کشاورزی به مسکونی خلاف است/ متخلفین تحت تعقیب قرار می گیرند

تغییر اراضی کشاورزی به مسکونی خلاف است/ متخلفین تحت تعقیب قرار می گیرند