مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 00:402023-01-18ورزشي

مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر؛ قدرتمند در دفاع، ضعیف در حمله


تیم فوتبال مس رفسنجان به همراه دو تیم گل گهر سیرجان و مس کرمان که پس از گذشت چند سال غیبت بار دیگر به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال رسیده، - مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر؛ قدرتمند در دفاع، ضعیف در حمله ایسنا/کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان به همراه دو تیم گل گهر سیرجان و مس کرمان که پس از گذشت چند سال غیبت بار دیگر به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال رسیده، سه نماینده استان کرمان در بیست ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به بهانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر، نگاهی به شرایط مس رفسنجان تحت هدایت محمد ربیعی در نیم فصل اول بیست ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم داشت.

اُفت آقای گل و زوجش بدون شک یکی از ارکان موفقیت مس رفسنجان در بیست ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، حضور گادوین منشا مهاجم اهل کشور نیجریه در خط حمله این تیم بود، مهاجمی که در نهایت در پایان فصل موفق شد با به ثمر رساندن 14 گل در 27 هفته رقابت ها کفش طلای فصل بیست ویکم لیگ برتر را کسب کند.

این عملکرد از گادوین منشا در فصل گذشته انتظارات را از او برای فصل جدید مسابقات باشگاهی ایران از سوی هواداران رفسنجانی بیشتر کرد اما این مهاجم برخلاف انتظارات موفق به تکرار عملکرد مطلوب فصل گذشته اش -حداقل در نیم فصل نخست- نشد و آمار نامط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر؛ قدرتمند در دفاع، ضعیف در حمله

مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر؛ قدرتمند در دفاع، ضعیف در حمله