مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:252023-01-19اجتماعي

توسعه تفرجگاه مسگرآباد


شهردار منطقه 15 از آغاز عملیات توسعه فضای سبز تفرجگاه نرجس خاتون (س) به منظور ساماندهی محیط های شهری و ارتقای زیبایی بصری و اکولوژیکی خبر داد.

- شهردار منطقه 15 از آغاز عملیات توسعه فضای سبز تفرجگاه نرجس خاتون (س) به منظور ساماندهی محیط های شهری و ارتقای زیبایی بصری و اکولوژیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیری گفت: به همت اداره فضای سبز منطقه و با هدف بهبود منظر شهری و کاهش آلودگی زیست محیطی، عملیات توسعه فضای سبز ضلع شرقی و غربی جاده نظامی در ورودی تفرجگاه نرجس خاتون (س) و بهسازی محیطی تفرجگاه از 7 آبان آغاز شد.

او به تشریح اقدامات انجام شده در این عملیات پرداخت و ادامه داد: اجرای عملیات توسعه فضای سبز به مساحت 17 هزارمترمربع، درختچه کاری در ضلع شرقی و غربی جاده نظامی در ورودی تفرجگاه نرجس خاتون (س) شامل اجرای عملیات خاکبرداری به حجم 4800 مترمکعب و خاکریزی به حجم 5500 مترمکعب، تسطیح و مناسب سازی محل، کاشت 12 هزار بوته درختچه زینتی از جمله بربریس و یوکا، ژونی پروس و پیراکانتا جهت تنوع رنگ و بافت انجام شده است.

به گفته شیری، زیرسازی و جدول گذاری زمین بازی کودکان به ابعاد 250 مترمربع، خرید و نصب انشعاب آب و آبخوری و نصب بیش از 50 عدد مبلمان شهری و یک ست ورزشی اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تفرجگاه مسگرآباد

توسعه تفرجگاه مسگرآباد